Biorąc pod uwagę, że prowadzenie działalności gospodarczej może być od czasu do czasu nieco powtarzalne, czasami dobrze jest, abyś mógł wypróbować kilka nowych rzeczy. Ponieważ świat nieustannie się zmienia i ewoluuje, firma może wiele zyskać na tym, że po prostu próbuje czegoś nowego, a my uważamy, że mamy dla Ciebie kilka rzeczy, które możesz spróbować dzisiaj. W świecie, w którym ktoś już to zrobił, innowacje są bardzo trudne do osiągnięcia. Jest wiele pomysłów, które cały czas unoszą się w powietrzu, że wymyślanie czegoś zupełnie nowego jest na tyle bliskie osiągnięcia, że niemożliwe do zrealizowania. Oznacza to, że utrzymanie świeżości i atrakcyjności biznesu jest zawsze wielką bitwą. Wierzymy jednak, że jeśli spróbujesz tych 5 rzeczy poniżej, powinieneś być w stanie wnieść do swojej działalności trochę nowoczesności. Wszystkie one naprawdę pomagają w prowadzeniu firmy na rzecz poprawy. Tak więc, przeczytaj 5 dodatków biznesowych, które uważamy, że powinieneś mieć i zobaczyć, czy ewentualnie masz już jakieś z nich.

24/7 Obsługa klienta.

Jest to coś, co będzie właśnie poza zasięgiem wielu z Was.

Obsługa klienta jest czymś, w co powinieneś zawsze wkładać swoje serce i duszę, ale to niekoniecznie oznacza, że możesz wkładać swoje serce i duszę w 24/7.

Ale jeśli prowadzisz sprzedaż do ludzi w różnych strefach czasowych, a używasz tylko systemu kontaktowego 9-5, to ilość klientów, których będziesz posiadał będzie ogromną frustracją. My, jako właściciele firm, wiemy zbyt dobrze, że niektórzy ludzie po prostu nie są wystarczająco cierpliwi, aby czekać na odpowiedź do następnego dnia. Ale widzisz, jeśli klient musi czekać prawie 24 godziny na odpowiedź, a oni odpowiadają natychmiast, ale otrzymują kolejną odpowiedź 24 godziny później, ich gniew po prostu będzie się budować. Tak więc, nie tylko jest to pomysł, który pomoże z poziomu zadowolenia klienta, to również będzie znacznie poprawiać profesjonalizm firmy. Jeśli sprawdzić rzeczy, takie jak 1300 numerów, okaże się, że można wybrać zupełnie nowy numer, i mieć wszystkie połączenia i wiadomości przekierowane na inny numer, co oznacza, że nie trzeba być w biurze, aby odebrać telefon lub wiadomość. Jedynym minusem tego pomysłu jest to, że trzeba byłoby umieścić swój personel na zmianę rotacji tak, żeby ktoś był dostępny 24/7. Może to również oznaczać, że będziesz musiał zatrudnić więcej pracowników, aby wypełnić tę rolę. Ale jeśli Twoi klienci są zadowoleni z Twojej firmy 24/7, zawsze będą wracać. Oznacza to dla twojej firmy zwiększenie sprzedaży i wzrost popularności.

Hosting w chmurze.

Hosting jest czymś, co albo próbowałeś i kochałeś, albo nie zastanawiałeś się nad tym. Dla tych z was, którzy nawet nie używali hostingu w chmurze, istnieje kilka powodów, dlaczego warto. Nie ma nic gorszego niż wtedy, gdy hosting idzie w dół, a Twoja strona idzie w dół. Tak szybko, jak to się stanie, można zagwarantować, że będziesz miał kilka telefonów lub e-maili od klientów z zapytaniem, co się dzieje. Ponieważ klienci nie lubią czekać, a jeśli zostali nagle wyrzuceni z witryny internetowej, ponieważ hosting był w dole, oni wkrótce wyruszą do innej strony internetowej, tracąc sprzedaż. W hostingu w chmurze, przestoje, które mogą wystąpić jest tak minimalne w porównaniu do reputacji innych firm hostingowych i można mieć pewność, że Twoje dane będą bezpieczne. Jedną z rzeczy o niektórych firm hostingowych budżetu jest to, że ich sieci nie są bezpieczne, a w każdej chwili haker może wpadać i uzyskać szczegóły i informacje o tysiącach ludzi. Z chmury, wszystko, czego należy się spodziewać to dobra jakość usług, niska cena do zapłaty oraz szybkie i łatwe usługi hostingowe. Plus, istnieje wiele innych obszarów, które można zbadać, takich jak ich usługi danych. Chmura ma teraz tak rozległą usługę, że dosłownie może pomóc w prowadzeniu działalności gospodarczej bez konieczności udawania się gdziekolwiek indziej. Oczywiście, to dobrze, aby rozpowszechnić swoje opcje, więc nie zawsze można umieścić swoje jaja w jednym koszyku.

Impreza marketingowa.

Impreza marketingowa to po prostu świetna zabawa, ale wiele firm nie ma z tym nic wspólnego. To doskonały sposób, aby wydobyć swój biznes na zewnątrz w miejscach publicznych i rzeczywiście cieszyć się naprawdę dobrym dniem na zewnątrz. Impreza marketingowa może nie być tania, ale daje doświadczenie, że żadna inna technika marketingowa nie może tego zaoferować. To pozwala mieć jeden zastrzyk, aby zaimponować wielu ludziom i daje ciekawy wgląd w to, jak działają inne firmy i jak sprzedają swoją działalność. Istnieje wiele rodzajów wydarzeń biznesowych, które mogą być wykorzystane do tego, aby pomóc w marketingu twojej firmy. Po pierwsze, masz konferencje z wykładowcami, które są chyba najbardziej nudne dla wielu osób. Jedynym sposobem na zdobycie cennych informacji na temat branży, w której działa Twoja firma i zobaczenie, jak działają inne firmy. Jeśli Twoja firma jest wystarczająco dobrze ugruntowana, możesz nawet wstać na scenę, aby zabrać głos przed konferencją. Ponieważ nerwowe owijanie jak to brzmi dla wielu ludzi, daje Ci szansę na promowanie swojego biznesu i dzielenie się swoją wiedzą na temat branży z rówieśnikami. Drugim z nich jest impreza handlowa i to właśnie na nich naprawdę chcesz pokazać swoją twarz. Wszystko, co musisz zrobić, to zapłacić za stoisko, ustawić produkty, które przykuwają uwagę na tyle, że ludzie będą chcieli przyjść i sprzedać twój biznes klientom. Jeśli chcesz odrobinę porady, masz coś na swoim stoisku, co Twoi klienci mogą mieć za darmo. Czy to jedzenie czy coś innego.

Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą.

Zarządzanie sprzedażą będzie arkuszem kalkulacyjnym, a obliczenia po kalkulacji. Jest to metoda, używana przez wiele firm na minutę, ale uważamy, że oprogramowanie jest naprawdę drogą naprzód. Oprogramowanie jest świetne dla każdej części firmy, ale ze sprzedażą, Twoje życie będzie dużo łatwiejsze. Jest tam oprogramowanie, które można albo podłączyć do swojej strony internetowej, albo można go używać jako e-commerce w sklepie. Będzie monitorować całą sprzedaż, zapasy, przychodzące i wychodzące, aby dać Ci dobry pomysł, co dzieje się z Twoją firmą. Być może trzeba będzie za to zapłacić, ale to daje tak wyraźny obraz, i to pozwala skutecznie budować kontrolę szkód, jeśli sprzedaż spadnie.

Sprzedaż międzynarodowa.


Sprzedaż międzynarodowa to coś, o czym wiemy, że będzie zastraszać wiele firm. Sprzedaż międzynarodowa nie jest łatwa do osiągnięcia, a biznes zazwyczaj trwa lata, zanim nawet spróbują wyjechać za granicę. Teraz dla niektórych firm będzie to o wiele łatwiejsze niż dla innych. Na przykład, jeśli Twoja sprzedaż pochodzi z usług cyfrowych, to nie ma powodu, dla którego nie możesz się rozwijać. Ale jeśli sprzedajesz produkty, to jest to o wiele trudniejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*