Długie gorące lato może wydawać się już tylko odległym wspomnieniem, ale to nie znaczy, że nadszedł czas, aby zrezygnować z wysiłków na rzecz utrzymania dobrej kondycji i zdrowia. Choć może wydawać się kuszące, aby ukryć się w dużym, przytulnym sweterku i wieczorami zamienić salę gimnastyczną na wieczory filmowe przy pizzy w domu, to jednak porzucenie dobrych nawyków na jesień i zimę jest ogromnym źródłem żalu dla wielu osób, które będą ćwiczyć następnej wiosny. A ponieważ krótsze wieczory i ciemniejsze poranki oznaczają, że zima jest czasem, w którym wielu z nas cierpi z powodu bluesa, nie ma już ważniejszego czasu, aby utrzymać endorfiny na poziomie.

Jeśli zaczynasz tracić motywację, to jest wiele prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby ją odzyskać. Wypróbuj te wskazówki, a będziesz szczęśliwy.

Zainwestuj w nową odzież aktywną.

Jak gdybyś potrzebował innego pretekstu do robienia zakupów, zdobycie nowego stroju fitness na nadchodzący sezon może być świetnym sposobem na rozbudzenie entuzjazmu do pracy. Myśl, aby założyć wyrafinowany i wygodny strój, gdy nadszedł czas na kolejną sesję, jest o wiele bardziej atrakcyjna niż zakładanie tego samego starego ubrania. I pamiętaj, aby zacząć od dołu do góry  oraz zainwestuj w dobrze dopasowany sportowy biustonosz, a reszta zadba o siebie.

Zobacz również:  Najlepsze wskazówki dla mężczyzn, aby nadać kształt sylwetce

Pobierz aplikację fitness.

Jeśli jesteś zwykle biegaczem na świeżym powietrzu, perspektywa kontynuowania rutyny w złą pogodę może być dość odcięta – ale zamiast czekać, aby powoli ześlizgnąć się z wagonu, opłaca się sporządzić plan awaryjny. Zainwestuj w prosty zestaw, którego możesz używać w domu, taki jak mata do jogi  i pobierz aplikację do ćwiczeń, aby Twoje treningi były interesujące. W dzisiejszych czasach dostępnych jest kilka świetnych aplikacji, z których wiele będzie cię rozliczać, łącząc cię ze społecznościami innych ludzi, którzy stosują się do tego samego planu.

Wypróbuj pracę z przyjaciółmi.

Jeśli poranne ćwiczenia nie są twoją specjalnością, spróbuj zaciągnąć przyjaciela lub kolegę na zajęcia na siłowni po pracy. Badania pokazują, że ćwiczenie w grupie i towarzyska okazja do treningu zwiększa wskaźniki przestrzegania – nie tylko sprawia, że cała sprawa staje się przyjemniejsza, ale także zapewnia, że jesteś odpowiedzialny, ponieważ jest mniej prawdopodobne, aby anulować ćwiczenia.

Zintegruj aktywność z dniem, w którym żyjesz.

Nie masz czasu na siłownię? Wiele osób powiedziałoby, że poświęca czas. Ale jeśli wydaje się to niemożliwe, to istnieje wiele sposobów, które można zapewnić, że można nadal prowadzić aktywny tryb życia, tylko poprzez dokonywanie mądrzejszych wyborów. Spróbuj iść na spacer, aby porozmawiać z kolegami w pracy zamiast wysyłać e-maile, idź po schodach zamiast windy, idź na szybki spacer po przerwie na lunch. Może się to nie wydawać zbyt niewiele, ale każdy mały krok pomaga i im więcej się ruszasz, tym bardziej będziesz miał ochotę, więc ważne jest, aby nie zatrzymywać się na jesieni.

Zobacz również:  Luksusowe trendy fitness, aby urozmaicić swoją rutynę.

Być może nie jest to najbardziej atrakcyjna pora w roku, aby się poruszać, ale warto pamiętać o wielu korzyściach, które możesz czerpać, jeśli możesz utrzymać rzeczy w ruchu przez cały rok. Lepsze zdrowie, zwiększona energia i poprawa nastroju są warte wysiłku, nie wspominając już o tym, że w styczniu, kiedy to następuje coroczny szalony pośpiech na siłownię, wszyscy są o krok przed innymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*